Kurvan vänder

Idag gjorde jag äntligen mitt sista prov för den här terminen, SKÖNT! Tror det gick skapligt också, eller jag får ju hoppas på det iaf. Har dock ett par uppsatser kvar att skriva, men det går bra nu!
 
Har inte varit något vidare liv här på bloggen denna veckan, ajj ajj.. Men jag tycker det är helt okej att skylla på att jag har mycket i skolan! Så, nu när jag inte har så mycket i skolan så kanske jag kan ta ett nytag i bloggen! Börja blogga lite mera roligare inlägg kanske? Mer bilder osv osv.. Kanske göra någon videoblogg till och med? Ja, vi får väl se helt enkelt! :)
 
Men NU! Ska jag göra mig en kopp te och försöka läsa klart engelska boken och skriva klart den förbannade bokredovisningen.. Skulle ha varit klart innan höstlovet (da fuq).. Sämst jag är på tider! :)
 
OCH IMORGON SKA JAG ÄNTLIGEN TILLBAKS TILL DANSHALLEN. FATTA MIN LYCKA?!! MÅSTE FIXA FRAM LITE NY SKÖN MUSIK OCKSÅ! OBS CAPSLOCK - ELLER?
 
 
Bild från våras, med bästa Elsa ♥

KOMMENTARER


emelie▲eyebe http://eyebe.blogg.se

fin blogg!

2012-12-15 // 10:43:49
Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post (valfritt)


Blogg/twitter/tumblr?


Skriv häär: