Längtan*

Jag kan seriöst inte beskriva min längtan till jullovet!! Är så slut i huvudet av allt plugg och stress som skolan öser över mig. Det enda som minskar min stress just nu är träning! Så himla skönt att svettas till skön musik och bara inte tänka på något ♥ Sen när man kommer hem äter man och går och lägger sig en stund! Sen är jag lika stressad igen..
 

Har dock inte mycket kvar i skolan, men det känns som att det är mycket för det är bara 7 riktiga skoldagar kvar!! Sen den sista är det film- och fikadag. Mys. 
 
Kvar i plugget som ska va klart innan jul:

Engelska book-review
♥Utopia - Samhällsuppsats (väldigt jobbig)
Spanska film
♥Tyskaredovisning
♥Naturkunskaps prov
♥Naturkunskaps uppgift
 
 
Vad retard och happy jag ser ut ibland :)
 

KOMMENTARER


Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post (valfritt)


Blogg/twitter/tumblr?


Skriv häär: