Produktiv dag

Har gjort i pincip allt som jag skrev att jag skulle göra igår och nu håller jag på med designen. Dock har jag inte pluggat ett jota. Men det hinner jag väl med, än är inte dagen slut men attans vad fort den har gått!
 
Har även fått mig ett litet jobb! Det är ju inte så dumt med lite extra kosing nu inför jul och allt. Det är inte permanent dock, det är bara ett tillfälligt 3 dagars jobb kan man säga. Ska nämligen passa småungar på en julshow, och ja.. Det är inte lite med småungar precis.
 
Nu väntar jag på att min pizza ska komma, (vet att det är måndag) men jag har inte ätit pizza på sjukt länge nu och jag ska börja träna igen imorrn så den försvinner fort eftersom det i princip bara är fett i pizza. NJAM NJAM!
 

KOMMENTARER


Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post (valfritt)


Blogg/twitter/tumblr?


Skriv häär: