Sinister

Chill dag i skolan! (Inte en enda lektion, men var där och fixa matte och senare gjorde jag ett SKÖNT träningspass! Har dock fortfarande inte gjort klart min uppsats i samhällskunskapen som ska vara klar imorrn.. Men, det får gå som det går. Blir nog kanske inte mitt bästa men just nu - ORKAR jag inte bry mig om att få höga betyg, just nu är mitt mål att bli godkänd på uppgiften. Har även hämtat ut min nyårsklänning! Rätt enkel men samtidigt något i min smak! ;)
 
Så ikväll firar vi att det är jullov med att åka till Karlstad och se (en av tidernas bästa skräckfilmer sägs det) SINISTER! Kommer bara.. svimma.. Nejdå, men det ska bli så jävla kul! Skräckfilm på bio är det bästa.
 
Har käkat gourme-middag (pytt i panna + ägg) med mina ägghalvor Elsa & Linn. Efterrätt blev det också, kladdkaka och glass! Sitter just nu i matkoma och somnar snart. Kanske ska ta en powernap, ska ju ändå inte åka med bussen förrns om en och en halv timme så..
 

KOMMENTARER


Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post (valfritt)


Blogg/twitter/tumblr?


Skriv häär: