Time is a perishable

Tjohej! Igår fick jag klart det jag ville bli klar med så nu är det EN enda stor uppgift som ska vara klar innan fredag kl 24. Dock så känns det lite knapert med tid. Denna dagen gick bort, imorgon och onsdag kommer också gå bort så hur mycket jag kommer hinna att skriva på den hemma är knapp. Så, lite stressad känner jag mig. 
 
Jag önskar det kunde vara fredag nu. Ska bli så otroligt skönt med jullov! Min hjärna kommer åka på semester ♥ 
Så mycket att se fram emot detta lov! Helt magiskt. 
 
Men nu ska jag ta och vila ut, det var tufft att passa och hålla reda på ca 50-60 st 4-13 åringar idag. Det väntas också imorrn och på onsdag. Hallelujah!
 
 
 
Bild från arkivet! Med solbränna, keps och allt! Tur man kan bjuda lite på sig ibland ;)))))
 
 

KOMMENTARER


Elsa

smartass :)

2012-12-18 // 07:52:58
Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post (valfritt)


Blogg/twitter/tumblr?


Skriv häär: