Words cannot describe

Tredje advent är här och jag är piggare än tuppen själv!
 
Idag ska jag ta en liten spurt i pluggandet och förhoppningsvis bli klar med två av sakerna som ska fixas! Tanken på att det snart är jullov har aldrig varit större och starkare än nu. Känslan att vara klar med allt börjar ta spridning och ett nytt år väntar. Halva tiden av min gymnasietid har gått, 1,5 år kvar. Det går så fort!!
 
Taggar inför allt vad mitt jullov har att erbjuda! Bland annat julafton, familj, bastukväll, shopping, klippa & färga mitt hår, nyårsfest, sova, skräckfilmskväll, vänner, fritid! Detta lovet ska ägnas åt mig själv och inte åt några tankar på skolan!
 
 

KOMMENTARER


sjukt fin!

2012-12-16 // 15:38:30

hejsan! Tycker din blogg är jätte, jätte fin och inspirerande! Är du sugen på att göra ett slags bildlänkbyte under menylisten med mig? Om du vill så kan du kolla in på min sida var bildlänken kommer hamna å så! KRAM

2012-12-17 // 13:30:16
Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post (valfritt)


Blogg/twitter/tumblr?


Skriv häär: