18 år

Idag är min myndighetsdag, och straffbarhetsdag. Känns så sjukt konstigt att vara 18, jag får i princip göra vad jag vill. Känns verkligen inte som att jag är 18 år.. Men när det gått några veckor och jag insett vad mycket jag får göra nu så kommer nog den känslan smygandes ;)
 
Imorrn ska jag fira med ett gäng underbara vänner och innan så blir det kanske ut en sväng på rallyt! Och på lördag blir det att se när Daniel Bodin hoppar med sin snöskoter uppe vid sprinten. Rally är ju rätt roligt ibland ju. Ska plåta massa bilder till utställningen som vi mediacrew ska ha inför nästa års rally!
 
 
Sommar 2010 - Snart 3 år sen, då var jag 15.. Känner mig fortfarande som det dock!

KOMMENTARER


jet

hejjjjj grattiiiiiissssss hade inga pengar på mobilen men annars hade jag ringt eller smsat!!! 18 ååårrrr yayyyyyyy puss saknar dig <3

2013-02-08 // 12:37:31
Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post (valfritt)


Blogg/twitter/tumblr?


Skriv häär: