Helg ftw

Älskar helger, speciellt när vi har långhelger! Ledig fredag, lördag och söndag
 
Gårdagen var helt underbar! Var på en liten hemmafest hos Renström, och gissa vad de hade gjort? BAKAT EN JÄVLA TÅRTA TILL MIG! Helt underbara killar som stått och gjort tårta <3 Sjöng för mig gjorde de också, jag blev generad och rörd HALLÅ TOMAT-ANSIKTE! Men sen gick det över och festandet tog fart. Träffade nya ansikten och hade riktigt roligt helt enkelt!
 
Idag drog vi dock upp väldigt tidigt för att ta den tidigaste bussen hem. Hem, äta, städa, vila, duscha och sen upp på hagfors-sprinten för att se X-games mästaren, Daniel Bodin hoppa med skoter! Stannade också tills rallybilarna kom och skulle köra sprint sträckan. Rally är riktigt kul egentligen, iaf om man ser det med egna ögon och inte hemma i en soffa på en skärm. Fick iaf många bilder på eventet som kommer upp inom sin tid!
 
Imorrn blir det söndag och som vanligt kommer jag plugga svetten ur pannan på mig. Jag är SÅ dålig på att komma igång med uppsatser.... Idag vill jag förövrigt ut.. Det räckte inte med gårdagen, måste ju KÄNNAS att man är 18 också!
 
 
Knasbild från somras.. Eftersom jag har så fruktansvärt dåligt med NYA bilder..
 
 

KOMMENTARER


S T E S S A N http://bystess.blogg.se/

Fin blogg <3

2013-02-09 // 21:13:34
Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post (valfritt)


Blogg/twitter/tumblr?


Skriv häär: