Ups

Idag ska jag försöka plugga lite, måste försöka få klar naturkunskaps redovisningen (om jag nu tog med mig grejerna hem). Får kanske försöka skriva lite på samhällskunskapen också.. Usch, ÅNGEST ÖVER DEN JÄVLA UPPSATSEN. Var jag tvungen att välja något som är skitsvårt och något som jag inte brinner för?
 
Dock vet jag inte hur det ska gå, är sjukt trött och illamående. Har inte sovit länge men orkar inte heller somna om, när man får sova så kan man inte sova! 
 
Till veckan blir det full rulle med att filma inför rallyt osv, sen så fyller jag hela 18 år då också! Herregud, är jag verkligen så gammal? Får iaf hoppas på fredagen!
 
 
Bild från våras ifjol när jag ock Elsa lekte fotostudio! (Oredigerad, snyggt med pappren EHE)

KOMMENTARER


Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post (valfritt)


Blogg/twitter/tumblr?


Skriv häär: