DOCTOR WHO

Serien som bara blir bättre och bättre!
 
Tack vare min beeesta kompiiiis Elsa så har jag TOTALT kärat ner mig i denna serie! Jag gillade serien från allra första avsnittet men det är ju bara för att jag är lite wierd av mig osv. Men de som sett alla säsonger säger att de första avsnitten/den första säsongen är halvbra medans SCHWOOM så är de andra säsongerna DÖDSBRA. 
 

Har två avsnitt kvar av säsong 4 och säsong 5 är nerladdad och väntar på mig! 
 

Detta är dock en serie för er som gillar; övernaturligt, aliens, schi-fi, action - Den stilen.
Och man kan ju inget annat än att ÄLSKA doctorn!! Just nu är det fortfarande den 10:onde doktorn! Vill ni veta vad jag menar med det? - BÖRJA TITTA PÅ SERIEN! <3
 

KOMMENTARER


Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post (valfritt)


Blogg/twitter/tumblr?


Skriv häär: