Långt hår VS kort hår

I hela mitt liv har jag klippt av mig mitt hår och sedan låtit det växa ut till axlarna ungefär, sen har jag klippt av det hela tiden. Men nu har jag bestämt mig att spara det. Så långt hår som jag har nu har jag aldrig haft! Och längre ska det bli, tycker inte att jag passar i kort hår längre.
 
MEN jag blir snart tokig på håret för att det är SÅ JOBBIGT att sköta!! Tvättas, torkas, borstas och sen när man ska sova så kan man inte röra sig för man ligger på det. Tycker det är skittråkigt och jättejobbigt att sköta mitt hår och gör aldrig något "roligt" med det, ex locka osv.. FÖR JAG KAN HELT ENKELT INTE.
 
Men som sagt, jag ska fortsätta spara! Ska spara det ända tills jag kan linda det minst två varv runt halsen!
 

KOMMENTARER


Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post (valfritt)


Blogg/twitter/tumblr?


Skriv häär: