Ny motivation!

Jag har bestämt mig för att ta nya tag i allt! Dessa första veckorna i januari har varit en neråt period för mig och speciellt denna veckan! Har bestämt mig för att jag inte ska låta mig själv få må dåligt mera.
 
Till veckan ska jag börja ta tag i alla uppsatser som ska göras i skolan och vara närvarande och inte bara "närvarande" på lektionerna, jag har liksom drömt mig vidare. Så ska jag satsa stenhårt på träningen, nu när jag varit världens onyttigaste människa från jul till nu. Godis, dricka, skräpmat och allt har slinkit ner. Dessutom har jag väl ätit för två personer ett tag..
 
Så vill jag säga förlåt till ALLA mina vänner för att jag varit nedstämd och knappt pratat med er och nästan varit ilsken. Vill inte vara såhär, men när man inte mår bra psykiskt så går det inte alltid som man vill. 
 
Jag har bestämt mig för att möta världen som jag brukade göra, med ett stort leende och ett stort självförtroende som ingen kan rubba!
 

KOMMENTARER


Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post (valfritt)


Blogg/twitter/tumblr?


Skriv häär: