Redovisning + matteprov

Efter den här dagen kommer jag vara HELT SLUT
 
Om en kvart ska jag göra en muntlig presentation i engelska om Berlinmuren och efter lunchen så ska jag göra ett pissigt svårt matteprov.. Längtar tills efter skolan. För då ska jag kötta i gymmet och sen hem och äta och vila. Sen ta itu med naturkunskaps redovisningen - Ännu en redovisning YEY!
 

Men nu ska jag inte deppa över vad som komma skall, det har inte kommit än. Men jag kan även tänka frammåt för snart har jag gjort klart alla uppsatser och redovisningar! Och snart kommer Mosi kosi hit!! Hon kommer på sitt sportlov (vecka 8), jag har dock vecka 9 men det gör inget för hon sover säkert under större delen av dagen och när jag kommer hem från skolan så ska vi va jobbiga och ha dunderkul!
 

KOMMENTARER


SV: visst är den :D

2013-01-30 // 15:27:20
Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post (valfritt)


Blogg/twitter/tumblr?


Skriv häär: