Saturday heey

Lördag morgon då! Nyss ätit frukost och nu sitter jag tillbaks i sängen med täcket omkring mig och tänkte nörda framför datorn ett tag tills jag ska gå in i duschen och göra mig klar för dagen.
 
Ikväll ska jag jobba i en kiosk.... 22:30...... Kul va? 
Ska jobba på kulturnatten vid MKU. En av mina vänner, Sandra, uppträder där ikväll så ska kika lite på henne och några fler uppträdanden. Blev frågad jag med om jag ville uppträda, men eftersom jag inte riktigt mått så bra hade jag ingen vidare lust på det.
 
Lite senare kommer kingen Elsa hit och ska hjälpa mig med matte! Tror inte ett dugg av detta kapitel har fastnat i huvet på mig. Prov på tisdag, hejja! Hoppas Elsa gör underverk, hon fattar iaf mer än vad jag gör.
 
 
Denna bilden togs för snart 4 år sen. Tiden går så otroligt fort!

KOMMENTARER


Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post (valfritt)


Blogg/twitter/tumblr?


Skriv häär: