We all depend on the beast below

SÖNDAG, ÅNGEST, PLUGGA, HUNGRIG, LAT, MUSIK
 
Har iaf ÄNTLIGEN blivt klar med engelskan och alla mattetal är gjorda men har grov ångest inför provet på tisdag ändå för det känns inte som att det sitter. Kommer bli såhär på provet: "FAN! Det här gjorde jag ju, jag vet hur man gör det här.. Men det minns jag inte.."
 
Nej usch, vill inte ens tänka på det. SEN så har jag en samhällsuppsats som snart ska vara klar som jag knappt börjat på.. GUD varför måste jag ta itu med allt på en gång när det är i slutet av den så kallade deadlinen.. Är så dålig på att strukturera och planera :))
 
Har lust att bah gå och kidnappa någon och dra med denne personen hem och mysa framför film och bara måå. Det är ju DET söndagar ska vara till, men på något sätt har det blivit ihopblandat med plugga..
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER


leavanny.blogg.se http://leavanny.blogg.se/

Åhh, sommar <3

Svar: hoppas verkligen att sommar 2012 levererar!
Josefine Söderlund

2013-01-28 // 19:38:11
Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post (valfritt)


Blogg/twitter/tumblr?


Skriv häär: