De senaste..

4,5 timmarna har jag stängt ute omvärlden och bara lyssnat igenom en massa musik, var/är på det humöret. Känns som att jag försvarar mig själv mot mina tankar med musik, så det är min medicin just nu.
 
Blev inget åka till pappa heller, orkade helt enkelt inte för att mitt psyke skulle inte klara av att träffa pappa en dag som denna. Började dåligt, blev bättre men sen som blev ännu sämre. Så, det kändes bättre om jag stanna hos mamma och höll mig för mig själv. Ska gå och lägga mig astidigt idag förövrigt, ska ta ett kvällsmål och sen se sista avsnittet av terra nova och sen dyka in i drömvärlden. En puss kan ni få, hejs.
 
Bild från sommar 2012. Känns som att jag förändrats mycket, fast ändå kanske inte.. Ser väldigt ung ut på bilden förövrigt.
 
 
 

KOMMENTARER


Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post (valfritt)


Blogg/twitter/tumblr?


Skriv häär: