Full fart

Trotts att jag mått halvbra idag så har det varit full fart på mig hela dagen tror jag! Började skoldagen med matte (va till och med tidigare i skolan än vad jag behövde) sen efter det blev det raka vägen att sätta sig och debattera FÖR betygen på vår samhällslektion. Gudskelov var det bara grupperna som skulle debattera som fick närvara. Men det gick väl braaa...
 
Sen luncha och sen gick jag runt i skolan och gav ut tulpaner som folk har köpt av mig (sparar till spanska-resa i trean!). SEN fick jag gå hem för då var jag helt tom i bollen. När jag kom hem pyssla jag lite med det ena och det andra. Försökte beställa hem en ny telefon utan framgång.. Får försöka imorrn..
 
Sen kom Tova hit på lite te-mys och satt och prata en stund. Sen slänga i sig mat och sen iväg på en ASGRYM teater som jag nyss kommit hem ifrån. SÅ NU, ska jag ta en STOR TEKOPP, en macka och försöka landa lite. Sen ska jag påbörja en ny serie - Terra Nova. Någon som sett det??
 

KOMMENTARER


Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post (valfritt)


Blogg/twitter/tumblr?


Skriv häär: