Hes och en aning seg

Allo' a la emliga armén!
 
Nej men hej. Söndag igen då. Fifan. Men gårdagen va bra för de! Blev nån cider och några vinglas med bästa bus kompus Elsuu♥ Snacka skit, drack, åt massa chips och gjorde en hemlig grej. Sen kom vi på idén att spela "lips" (ett spel där man sjunger, finns till xbox 360). Det gick bra tills min förkylda röst inte pallade mer och det blev skrik och väldigt skiftande tonarter från min sida. Elsa körde stenhårt hon med! Dock så är min röst lite paj idag.. Kan inte riktigt prata i en jämn ton utan den hoppar lite upp och ner.
 
Aja, idag ska jag inte göra någonting för jag BEHÖVER INTE göra någonting. Ska bara äta och ligga på min säng #fett #med #fett
 
 
Och som vanligt bjuder jag på en "seriös" och "snygg" bild på mig själv. PUSS DA

KOMMENTARER


Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post (valfritt)


Blogg/twitter/tumblr?


Skriv häär: