Irriterad

Idag har mitt humör varit lite "svajigt". Dock fick familjen ut för det, bryter alltid ut ilskan hemma.. JAG VET, jag är ett dåligt "barn". Men jag bad om ursäkt över att jag var irriterad och att det var skolans och min äckel-förkylnings (som vägrar släppa) fel. 
 
Sen blev det inte bättre av att jag fick FEL tillbehör till mobilen som jag beställt.. Fick väl rätt grejer men till FEL model så måste skicka tillbaka skiten.. 

En annan orsak till mitt humör är att jag gjort matteprov idag och det kändes bra, och känns det bra och att jag klarat av de flesta uppgifterna slutar det oftast med att jag får tillbaka ett prov med 1000 fel på.. NOT GOOD.
 
Nu ska jag snyta näsan för 134587029846:e gången idag, ta av mig byxorna och alla smycken och sätta upp mitt hår i en tofs. Troligen kommer jag tvätta bort sminket också och sen krypa ner i min säng. Dock kan jag inte ligga där resten av dagen.. Har fler prov att plugga på ♣
 

KOMMENTARER


Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post (valfritt)


Blogg/twitter/tumblr?


Skriv häär: