Be strong, be you

Denna dagen började verkligen hur dåligt som helst. Vaknade långt innan alarmet gick vilket resulterade i att jag somna om och vakna flera gånger och när jag väl skulle gå upp snurrade hela världen. Sen så var det fuldag på det och skoldagen började med tyska nationella vilket gick SKITDÅLIGT! Fyy usch..

Men sen vände det lite, speciellt mot slutet av skoldagen. Kikade med min soulmate, gjorde muntligt nationella matte som faktiskt gick BRA! Sen fick jag reda på lite betyg på saker jag gjort i svenskan och där, vaknade något inom mig; motivation. Det hade gått så bra på den senaste uppgiften så jag blev verkligen stolt för jag har kämpat med att förbättra mig. Så nu ska jag verkligen kämpa med sista uppgiften.

Sen efter träningen skulle jag äntligen få hämta ut mina saker från gymgrossisten som kom idag! Hoppas verkligen det ger resultat! OCH SEN något som gjorde mig ännu mera glad var att jag fått ett brev från min älskade soulmate! Vilket gjorde mig ännu mer glad och motiverad!! Saknar henne så jävla mycket, men snart får jag träffa henne! <3

Så, blev mycket text men var ju tvungen att få ur mig det! Älskar alla idag, puss era jävla snygga människor som finns!


KOMMENTARER


Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post (valfritt)


Blogg/twitter/tumblr?


Skriv häär: