Fit for fight!

Fick ju hem ett paket igår från Gymgrossisten! Paketet innehöll saker som ska hjälpa mig med min träning så att jag får i mig tillräckligt med protein som är jätteviktigt för musklernas uppbyggnad och återhämtning, det innehöll även kosttillskott med viktiga oljor och kosttillskott som hjälper fettförbränningen.
 
Paketet innehöll:

*Whey-80 1kg, vassleprotein - Bra för musklernas uppbyggnad och återhämtning.
*Ripped Pro 40 kapslar - Innehåller viktiga vitaminer som b-vitamin och krom. Hjälper förbränningen och den gör dig pigg.
*ALA 400, 120 kapslar, fettförbrännare - Hjälper och förbättrar förbränningen i kroppen.
*Omega-3 70%, fiskolja - Viktiga fiskoljor som är bra för hjärtat, hjärnan och synen.
*Smartshaker - En shaker med två behållare för proteinpulver och tabletter. Supersmart om man ska ta med sig proteinpulver och kosttillskott till träningen!
 
 
 

KOMMENTARER


Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post (valfritt)


Blogg/twitter/tumblr?


Skriv häär: