Trött och sjuk

Är det inte typiskt? När man verkligen väl ska satsa 100% på träningen och får hem massa bra grejer så ska man bli sjuk! Sen så var det "stora varvet" på idrotten idag, vilket är ett slags prov i idrott. Man ska springa 2km på så kort tid som möjligt. Men trots mina ömmande benhinnor och min förkylning så lyckades jag springa på 10,29! Vilket är en bra förbättring från ifjol då jag sprang på 11,22 i ett friskt tillstånd ehe.

Var även uppe till läkarn igår för mina benhinnor, och gissa vad? Han rådde mig till att VILA I 2-3 VECKOR! Hur ska det gå? :( vill ju springa.. Får bli gymträning.. Gued, så ska jag smörja äckelbenen varje dag också..

Har alltid sån jävla tur med allt så det är helt osannolikt. Nej, idag ska jag ta det lugnt och äta mörk choklad (om jag känner någon smak) och lyssna igenom Demi Lovatos nya album! <3


KOMMENTARER


Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post (valfritt)


Blogg/twitter/tumblr?


Skriv häär: