Real deal

Okej så, guess what? Jag SKA börja blogga igen. Jag måste bara fixa så jag inte ligger efter i skolan and such.. Hann att gå i skolan i en vecka, sen fick jag halsfluss och fick lov att va hemma i två veckor för jag blev inte bra. Nu är jag dock bra, men ska ta nya halsprover till veckan för säkerhets skull. 
 
Jag ska även skaffa en SPRILLANS NY BLOGG. En blogg där jag inte alls kommer bry mig om jag har några följare eller många kommentarer etc, utan en blogg där jag helt enkelt bloggar för att jag gillar det och för att jag har mycket som pågår i mitt huvud. 
 
Har dock inte börjat fixa på den nya bloggen, har inte ens kommit på vad jag ska heta!! But when I do, kommer ni får se det här. Om ni skulle bli sugna på att titta in. 
 
Aja, ses då! HEJDÅ OCH TACK FÖR DESSA ÅREN <3 XoxO - MelonJos
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER


Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post (valfritt)


Blogg/twitter/tumblr?


Skriv häär: