Sommar-minnen

Innan jag tar farväl av denna blogg tänkte jag göra ett litet inlägg med några av mina fina sommarminnen!

*Jag va på finaste studentfesten och firade underbara vänner

*Jag har umgåtts med min underbara andra hälft och den tillhörande familjen Mellquist

*Jag ville ha förändring så jag gjorde ombre (det visste ni inte va?!!)

*Min bror flyttade hem tillbaka och hade med sig trevliga husdjur

*Jag blev näst intill tvingad att börja se på Skins, vilket jag är sjukt glad över! <3

*Jag jobbade en massa och såg lagomt söt ut

*Jag såg på "dumma mig" och "dumma mig 2" och förälskade mig i "minions"

*Jag var på Arvika hamnfest och hade det hur trevligt som helst och träffade bandet "devetdu"

*Jag fick upp intresset för fiske igen och började fiska

*Jag bakade asgod paj

*Saknade min bästa vän, Elsa

*Passade sötaste kisse missarna

*Bakade äckligt goda snickers kakor med Moa, jag slukade dem och blev fet

Och hade för övrigt en jäkligt bra sommar!


KOMMENTARER


Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post (valfritt)


Blogg/twitter/tumblr?


Skriv häär: